Syyskausi 2021 alkaa!

8.8.2021

Syyskausi on ihan näillä näppäimillä alkamassa ja ohessa päivitetyt treeniajat. Pieniä muutoksia on jouduttu SUNNUNTAIN treeniaikoihin tekemään. Ensi viikon sunnuntaista (15.8) lähtien junnu jujutsun treenit on 12-13 ja JUNNU JUJUTSU kurssi tämän perään klo 13.15-14.15.

Lajitreenit alkaa pyöriä normaalisti;

-Jujutsu 16.8 alkaen.

-Potkis 10.8 alkaen.

-Junnujujutsu 22.8 alkaen.

-Kaspin 15.8 alkaen.

Treeniaikataulut syyskaudelle löydät täältä: Treeniajat ja tapahtumat

Kuntopotkis starttailee tiistaina 17.8 klo 18-19. Ja jatkuu 12.10 saakka. Tänne saa seuran jäsenet osallistua maksutta.

Junnukurssi starttaa sunnuntaina 15.8 klo 13.15-14.15.

Temppukoulu tarkoitus aloittaa syyskuun 19. päivä. Tästä vielä myöhemmin lisäinfoa.

Fysiikkatreenejä seuran ulkopuolisille on myös kaavailtu alkamaan 19.9, mahdollisesta toteutuksesta ja alkamisesta tulee myöhemmin infoa. Treenit on toiminnallista harjoittelua sekä tukevat kamppailuharrastajien lajiharjoittelua, joten erinomaista treenien myös harrastajille. Jos tunsit piston sydämessäsi, että haluaisit mahdollisesti ohjata tulevaisuudessa fysiikkatreenejä laita viestiä niin toiveesi voi toteutua. Mikäli muidenkin lajien ohjaaminen tai ohjaamisen opettelu kiinnostaa, ole juttusilla oman lajisi vastuuvetäjän kanssa.

Salin käyttöaikaa on muokattu. Sali on avoinna kulkulätkällä arkisin 8-21, lauantaisin 9-21 ja sunnuntaisin 10-21.

Säkit on lukittu paikoilleen tällä hetkellä ja jos lajiharjoittelu tarvitsee koko tatamin itselleen, säkit nostetaan paikoiltaan ennen treenin alkua ja nostetaan takaisin paikoilleen treenien päätyttyä.

Mukavaa syksyn alkua ja treeni intoa uudelle kaudelle!